Anasayfa Haberler&Gelişmeler Su Gibi Gitsin, Su Gibi Gelsin

Su Gibi Gitsin, Su Gibi Gelsin

5 2.718 görüntüleme

IMG_1367Bugün sabah erkenden Eda Hanım’ı uğurlamak için kalktık.

Ankara’dan Barış bizde kaldı dün akşam. Ben, Barış ve Eşref evden 09:00’da çıkıp Ezgi Hanım’ı evinden aldık. Bu arada Ezgi Hanım ve benim evim 2 dk.

Hep beraber bir yerde kahvaltı yaptık ve Eda Hanım’ın oteline yani toplantının yapıldığı otele gittik.

Eda Hanım’ın şoförünü aradık. Ancak açmıyor. Kaç kez aradık bilmiyorum.  En sonunda ben kendi aracımla Eda Hanım’ı, Ezgi Hanım ile havalimanına bıraktım.

Havalimanı ayrılış yeridir. Ancak ben biliyorum ki Eda Hanım’dan ne zaman gelmesini istesek gelecek. Bu güveni ve yakınlığı aldım kendisinden.

Arkasından usulüne göre suyumuzu da döktük. Elimizi de salladık.

Suyumuzu da döktük ki; Su gibi gitsin, su gibi gelsin. Ama tez zamanda geri de misafirimiz olsun 🙂

IMG_1369 IMG_1370 IMG_1376

  • Eda hanıma güle güle derken gerçekten su gibi gitsin, su gibi de güzel haberlerle dönsün bizlere.
    Kendisine engin bilgilerini bizlerle paylaşmasından samimiyetinden dolayı da çok teşekkür ederiz.
    Esra hanım her şey için tekrar çok ama çok teşekkür ederiz.
    Sevgilerimle
    evet iyi ki varsınız…..

  • Süper ya bayıldım uğurlama sekline. Dün cok güzeldi hatta anlatacak kelime yok bu basariyi. Eda hanim ise mükemmel bir insan. Cok sicak ve güleryüzlü.
    Esra’cim sen zaten iyiki varsin.

    Sevgiler

  • Allah yolunu açık açık etsin inş. hayırlı yolculuklar.
    Doç.Dr. Eda CENGİZ’e zaten hayranlığım vardı, şimdi 2 kat arttı.
    Esra Hanım aynı güveni bende hissettim, samimi, sıcak, ve çok güler yüzlü açık sözlü gerçi bu az daha başına dert açacaktı 🙂
    ama işte insan bu nokta da olunca nerde durması gerektiğini biliyor.
    Belki konuşma sırasında ağzından kaçıracağı bir kelime onu bırakın işini, hayatını bitirebilirdi.
    Bi de bu Doç.Dr.Eda CENGİZ gözlüksüz iken daha mı bi güzel olmuş ne 😉

  • Bu kadar başarılı bir insan olup bu kadar mütevazi ve güleç olunabilir mi?…. Allah başarılarını daim yolunu açık etsin…. Esracığım böylesi müstesna bir insanı bizlerle buluşturduğun için ayrıca tşk.

  • Cevap Bırak