Anasayfa Doktor Listesi Çocuk Endokrin Doktorları İstanbul Aranıyor!!!

Çocuk Endokrin Doktorları İstanbul Aranıyor!!!

9 15.491 görüntüleme

Hatırlarsanız diyabetliler (şeker hastalığı) için ara ara hem yetişkin hem de Çocuk Endokrin Doktorları İstanbul listesini bloğumuzda yayınlıyorduk. Ara ara da girmeye çalışıyorum zamanımız oldukça.

Çocuk Endokrin Doktorları / İstanbul yazımızda hem bir doktor listesi paylaşmıştım hem de sizlerin önerileri ve yorumları olmuştu.

Şimdi İstanbul‘da yaşayan, çocuğu tip-1 diyabetli olan ve çocuk endokrinine giden ailelerden ricam;

  • Bugüne kadar gittiğiniz doktor isimleri nelerdir?
  • Olumlu&olumsuz yorumlarınız?
  • Ve şu anda gittiğiniz doktor varsa memnun musunuz? Değil misiniz?

diye bize yazmanızı rica edeceğim.

Özellikle sizlerin de bildiği üzere iyi bir çocuk endokrinolog bulmak maalesef zor. Ki aynı zamanda çocuklarımız için diyetisyen de bulmak zor. Dolayısıyla bir de diyetisyen önerileriniz olursa şahane olur 🙂

 

 

  • Biz ilk teşhis konduğunda Amerikan Hastanesinde yatmıştık ve bizimle Nihal Memioğlu ilgilenmişti. Çok sevecen, sabırlı ve sakin yaklaşmıştı ve hem bizi hem de oğlumuzu çok rahatlatmıştı. Çok ilgili ve bilgilendirici bir doktor. Biz Anadolu yakasında oturduğumuz için daha sonra Abdullah Bereket’e devam ettik. O da çok donanımlı ama zaman açısından biraz daha sıkışık. Birkaç aydır Pendik’teki Marmara Üniv. Araştırma hastanesi çocuk endokrinoloji bölümüne gidiyoruz ve memnunuz. Sevgiler.

  • Merhaba esra hm

    Yine kabuk bağlamış yarama dokundunuz efendim iyi dr nerdeee nerde olacak yukardaki 2 mesajdada olduğu gibi orta sınıf vatandaşların bahçesine bile giremeyecekleri hastanelerde yada kalmışsa bazı ünv hastanelerin en ücra köşesindeki odalarında bi dolabın arkasında saklanmışlar bekliyorlar 150 ile 300 tl arası muayene paran varsa o dolabın arkasında görüşebilirsiniz yoksa asistanım sizinle ilgilenecek.

    Devlet hastanelerinde çalışan uzm maaşları ortalam döner sermaye falan yaklaşık 4000 ile 5000 arasında değişiyor bu yetiyormu bilemiyorum bu arkadaşlar sağolsunlar ellerinden geleni yapıyorlar bizlere yardımcı oluyorlar bi süre sonra kariyer yapıp doç geçiş yaptılarmı uçuşa geçiyorlar ve doymuyorlar ne yazıkki erkek olan arkadaşlar askerlikten bilir devreciliği karavanayı alt devrelere taşıtırlar bunlarınkide böyle herkes bi altındakine sizi yönlendirir hele bide gittiğiniz hastane bizim takipte olduğumuz gibi ünv hastanesi ise ve uzm dr kıdemli ise direk asistanın masasındasınız tahliller tetkikler yola devam bir iki gidersiniz benim gibi olmaz asistanın bile burnu havada cevap vermez artık doç prof bırakın uzman asistana bile hocam diye hitap edersiniz yinede olmaz hocalara ulaşamassınız tahlil sonuçlarıyla örnekteki hastanelerden birine bütçenizi zorlayarak gidersiniz hostes kapıda karşılar hocanın karşısına geçersiniz hoca tahlil sonuçlarına bakar bir iki nutuk çeker söyledkleriyle asistanın söyledikleri arasındada pek fark yokmuş bunu çıkışta anlarsınız 🙂

    kısaca arkadaşlar hepsi aynı Allah kimseyi vicdanıyla cüzdanı arasına sıkışmış dr düşürmesin

    biz sılamın tahlil sonuçlarını çalıştığım komplekste oturan prf özdemir ilter hocamıza gösteriyoruz kendisi endokrin uzm değil çocuk dr birde bezmi alem vakıf gurabada çocuk endokrin uzm mehmet şirin aksu bey gösterip yorumlarını alıyoruz mehmet bey adı gibi şirin güler yüzlü bi dr bizi çok rahatlatıyor

    tavsiye edilir.

  • Merhaba Esra hanım. Biz kannuni sultan süleyman hastanesine gidiyoruz.Servet Erdal Adalı vardı orda bu işin piriydi.Emakli olunca tercihini özel hastaneden yana yaptı. Kendince sebepleri vardır mutlaka.Ama her konuda rahatlatan yumuşak ve merhametli bir doktordur.Şimdi ki dokdorumuz Hasan önal .Kendiside ilgili bir doktordur.Randevu almak zor oluyor biraz.Birde vakıf graba hastanesinde İlker tolga bey var.

    sevgiler

  • esra hanım ben berkehanın annesi pınar..biz de bursa uludağ üniversitesine gidiyorduk fakat istanbul da anadolu yakasında olursa daha ii olur tavsiye edebileceğiniz çocuk endokrin uzmanı var mı?biz humulin r ve lantus kullanıyoruz..pompa kullanmadık hiç..bugünlerde Berke Han diyetine de dikkat etmiyor ve kan şekeri genelde hep yüksek geliyor..karbonhidrat sayımını bilmiyoruz ama öğrenmek istiyoruz..bize yardımcı olursanız çok sevinirim..teşekkürler..

    • Pınar Hanım Merhaba,

      Pendik Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nin Marmara Üniversitesi tarafında Çocuk Endokrin’de Doç Dr Serap Turan’a gidebilirsiniz. Serap Hanım hem karbonhidrat sayımı hem de tip-1 diyabet konusunda önerebileceğim doktorlardandır. Aynı zamanda buradaki ekipten herhangi bir doktora da gidebilirsiniz.

      sevgiler

  • ben tekirdağ çerkezköyde oturuyorum bana en yakın hastanede çocuk endokminoloji doktoru olan devlet hastaneleri nerde var yardımcı olursanız sevinirim

  • Cevap Bırak