Anasayfa Sor Bakalım Mehmet Ali Soruyor In STAR

Mehmet Ali Soruyor In STAR

6 3.620 görüntüleme

In STAR

Bugün diyabet ilaçlarımı yazdırdım.

Alırken eczacımız bana denemem için inSTAR Sanofi Aventis’in iğne uçlarını önerdi. Ben de bir kutu aldım.

Normalde Micro Fine kullanıyordum.

Bu ’ı daha önce kullanan veya hakkında bilgisi olan var mı?

Teşekkürler

Mehmet Ali Kaya

  • Merhabalar,
    Ben de üç hafta öncesine kadar novofine kullanıyordum. Fakat lantus solostar(ki bu insülinin de üreticisi sanofi aventis) kullandığım için, doktorum in-star’ı önerdi, söylediğine göre yeni çıkan bir ürünmüş. Kullanıyorum, memnunum. Bir sıkıntı yaşamadım.. Hatta daha önce 8mm lik iğne uçları kullandığım için 4mm lik olması sebebiyle daha az can yakıyor. Özellikle kollarıma enjeksiyon yaparken çok canım acıyordu, şimdi üst üste aynı yere yapmadığım sürece canım acımıyor.
    Bence de Esra Hanım’ın söylediği gibi bir deneyin, kıyaslayın. Bunlar benim kendi deneyimlerim ve sonuçta hepimizde aynı etkiyi yaratmayabilir..
    Saygılar.

  • Merhaba Esra Hanim..

    SIze kucuk bir sorum olacakdi, bildiyiniz gibi benim tatli seker bir Diyabetli yegenim var. size annesinin sorusu var aslinda. kizimizin iyne yerleri kizarib siskinlesiyor bazen.. buna onerecyiniz tecrubeden kecirdiyiniz her hangi bir krem yada jel varmidir? doktoru bi jel yazmis yaralar yaniklar icin iyu gelen. ama bi de size soralim dedik..ve burdaki deneyimli arkadaslara. Onceden tesekkurler.

    • Meryem Hanım,

      İnsülini sürekli aynı bölgeye yapıyorsanız bu tarz şişkinlik ve kızarıklıklar olabiliyor. Ya da insülin alerjisi de olabilir.

      Yaralar için Bepanthene Merhem iyi geliyor ama burada önemli olan insülini yapılan bölgenin sürekli değiştiriliyor olması. Ya da insülin alerjisi olup olmadığını gözlemlemek. Mesela her insülin enjeksiyonundan sonra kaşıntı oluyor mu?

      sevgiler

  • Merhaba. Bi sorum olucak 14 yillik diabetliyim hep ayni marka igne ucu kullaniodum gecenlerde degistirdim ve enjeksyn bolgelrnde kirmzi kabarciklar olustu on onbes gun olmasina ragmen gecmedi basina bole bise gelen varmi

    • Pelin Hanım Merhaba,

      Kullandığınız iğne ucu alerji yapmış olabilir. Ya da deforme etmiş olabilir.

      İnsülin kalemi kullanırken başıma böyle bir durum geldiğini inanın hatırlamıyorum.

      sevgiler

    Cevap Bırak